تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا با دلخوری از ایران رفت

منشا با دلخوری از ایران رفتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در حالی بامداد امروز ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که به خاطر عدم دریافت حق‌وحقوقش از مسئولان باشگاه پرسپولیس بسیار ناراحت بود.

منشا قبل از دربی با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار مطالبات عقب افتاده خود شد و به او قول دادند قبل از تعطیلات لیگ بخشی از طلبش را پرداخت خواهند کرد که این اتفاق رخ نداد.

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس حتی تا ظهر دیروز و قبل از بازی تیمش با سایپا پیگیر پول خود بود تا دست پر به تعطیلات برود که این امر انجام نشد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به منشا اعلام کرده‌اند که اوضاع مالی این باشگاه اصلا مساعد نیست و به این خاطر باید مدتی را صبر کند. منشا قرار است شنبه به ایران برگردد تا در دور جدید تمرینات سرخپوشان حاضر باشد.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

بدهی‌های پرسپولیس به منشا پرداخت نشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا با دلخوری از ایران رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..