تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارکی با فناوری 7 بُعدی + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کشور ژاپن پارکی 7بعدی وجود دارد که با بهره گیری از فناوری 7بعدی ، تصاویر جالبی را برای بازدید کنندگان خود رقم می زند.

با سفر به کشور ژاپن و رفتن به این پارک که از فناوری  7 بعدی برای جذب توریست و گردشگر استفاده می‌کند، با منظره ای روبرو می شوید  که طبیعت آن به شکل باورنکردنی واقعی به نظر می‌رسد. شما واقعا فکر می‌کنید حیوانات را در کنار خود دارید یا وقتی روی یخ‌های قطب قدم می‌گذارید آنها را در حال آب شدن می‌بینید و حتی می‌توانید حیوانات را لمس و احساس کنید .

در ادامه فیلمی از این پارک 7 بعدی مشاهده می کنید.

  انتهای پیام/ پارکی با تکنولوژی 7بعدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارکی با فناوری 7 بُعدی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..