تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گارد ویژه حفاظتی پلیس زن ژاپن برای سفر ترامپ به این کشور+ فیلم

تمرینات پلیس زن ژاپن برای حفاظت از ترامپ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سفر آینده  دونالد ترامپ به ژاپن با حواشی جالبی همراه شده است ، به تازگی ویدئویی از تمرین آمادگی نیروی ویژه پلیس زن ژاپن برای حفظ امنیت مراسم ورود ترامپ و همسرش به این کشور تبدیل به سوژه‌ای داغ  در فضای مجازی شد.

نیروهای پلیس در مقابل کاخ سلطنتی ژاپن ، در حالی که همه کت و شلوار رسمی بر تن دارند مشغول تمرینات خود هستند، مانور امنیتی به منظور آمادگی برای محافظت از تمام جوانب احتمالی که در این سفر پیش خواهد آمد.

 پلیس ژاپن تمام ایستگاه‌های مسافربری این کشور را به تجهیزات بازرسی و گشت ویژه مجهز کرده و نزدیک به 21 هزار نیروی امنیتی در پایتخت این کشور به حالت آماده‌باش درآمده است.

گفتنی است، قرار است دونالد در سفری دوازده روزه به قاره آسیا  با مقامات کشورهای ژاپن،کره جنوبی،چین، فیلیپین و ویتنام دیدار کند، سفری که به گفته کارشناسان در 25 سال گذشته، طولانی ترین سفر یک رئیس جمهور به این کشورهای آسیایی خواهد بود.

در این میان ترامپ از 5 تا 7 نوامبر به  ژاپن می‌رود و با امپراتور آکیهیتو ، نخست وزیر ژاپن ، تعدادی از خانواده‌های اعضای ربوده شده در کره شمالی دیدار و با گلف باز معروف ژاپنی  مسابقه خواهد کرد.

در ادامه فیلمی از رزمایش آمادگی پلیس زن ژاپن را مشاهده کنید

انتهای پیام/

حواشی سفر ترامپ به ژاپن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گارد ویژه حفاظتی پلیس زن ژاپن برای سفر ترامپ به این کشور+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..