تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوکس‌ترین قطار پنج ستاره دنیا + فیلم

قطار لوکس و پنج ستاره دنیا+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قطار لوکس و پنج ستاره "شیکی−‌شیما" امروزه در جهان رقیبی ندارد؛ این قطار 5ستاره مجهز به واگنهایی  با تجهیزاتی همانند یک هتل پنج ستاره دارای ۱۰ واگن است که در خط رفت و برگشت از توکیو به هوکایدو کار می‌کند.

 این قطار زیبا اولین سفرش را 13اردیبهشت سال از توکیو به مقصد جزیره هوکایدو با هزینه بلیط 7700یورو، در شمال ژاپن آغاز کرد.

نام این قطار به ژاپنی شیکی‌−شیما به معنای "جزیره چهار فصل" است که در زمان سفر، مسافت بین توکیو تا هوکایدو که حدودا بالغ بر ۱۲۰۰ کیلومتر است، می پیماید. در ادامه کلیپی از داخل این قطار لوکس را می‌بینید:

 

انتهای پیام/

قطار لوکس و پنج ستاره دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوکس‌ترین قطار پنج ستاره دنیا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..