تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : لمونیس در اندیشه استفاده دوباره از انصاری‌فرد

خبرگزاری تسنیم، به گفته سایت رادیو ورزش یونان نوشت: آرامش نزد المپیاکوسی‌ها که خود را مهیای نبرد با پلاتانیاس می‌کنند وجود دارد. تاکیس لمونیس (سرمربی) شروع به اجرای برنامه‌های این بازی کرده و از امانوئل امنیکه، مهاجم نیجریه‌ای به دلیل عدم آمادگی لازم استفاده نمی‌‌کند.

در ادامه این خبر آمده است: سرمربی ۵۷ ساله و یونانی المپیاکوس در اندیشه استفاده دوباره از کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی است. البته لمونیس، اوروس، مهاجم صربستانی را هم در اختیار دارد اما او هنوز به لحاظ روحی و روانی مهیا نیست. خیلی‌ها معتقد هستند اوروس در زمان حضور بسنیک هاسی، سرمربی اخراجی المپیاکوس فرصت کافی برای هماهنگ‌شدن با تیم را نیافت.

کریم انصاری‌فرد در بازی اخیر المپیاکوس در جام حذفی یونان استراحت یافت و در مصاف تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نیز به دلیل عدم قرار گرفتن نامش در فهرست المپیاکوسی‌ها از سوی بسنیک هاسی( سرمربی پیشین) غایب بود. البته تاکیس لمونیس، سرمربی فعلی المپیاکوسی‌ها در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا با انتقاد از این تصمیم هاسی گفته بود که بازیکنانی نظیر انصاری‌فرد و سیسه می‌توانستند به تیمش در لیگ قهرمانان اروپا کمک کنند.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : مودریچ: تاتنهام می تواند لیگ جزیره را فتح کند :: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : لمونیس در اندیشه استفاده دوباره از انصاری‌فرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..