تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تلاش بایرن مونیخ برای جذب سانچز در ژانویه

وبسایت نود: ESPN مدعی شده است بایرن مونیخ قصد دارد در ژانویه برای جذب الکسیس سانچز وارد عمل شود. بایرن مونیخ در تابستان هم به دنبال جذب این ستاره شیلیایی بود ولی در نهایت انتقال وی به لندن به دلیل مبلغ درخواستی آرسنال به ثمر ننشست و این بازیکن به منچسترسیتی هم ملحق نشد. منچسترسیتی در تابستان چند پیشنهاد برای جذب سانچز ارائه کرد که آخرین آن ۶۰ میلیون پوند ارزش داشت و آرسنال با فروش سانچز موافقت کرده بود ولی ناکامی در جذب لمار، موجب شد ونگر با خروج سانچز مخالفت کند. 

حالا بایرن مونیخ که به دنبال زیاد شدن گزینه های هجومی خود است قصد دارد با ارائه پیشنهادی در ژانویه برای جذب این ستاره ۲۸ ساله وارد عمل شود. لواندوفسکی اخیراً در توضیح دلیل مصدومیت خود عنوان کرده بود حجم زیاد بازی ها موجب مشکلاتی برای وی شده است. حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز در مصاحبه اخیر خود عنوان کرده بود که بایرن مونیخ گزینه های جانشین را زیر نظر دارد.

سانچز تا پایان فصل با آرسنال قرارداد دارد. طبق قانون، سانچز می تواند از ژانویه با تیم های خارج از انگلیس وارد مذاکره شود و تابستان آینده با قراردادی آزاد به تیم دیگری منتقل شود. اما به نظر می رسد بایرن مونیخ قصد دارد در ژانویه دست به کار شود.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : پيکان، تخت‌گاز در مسير پيروزي




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تلاش بایرن مونیخ برای جذب سانچز در ژانویه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..