تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتاقان خرید آیفون X یخ زدند!

۶۲۵۲۳۸

۴۹  بازدید

صف طولانی در فروشگاه بزرگ عرضه آیفون ایکس در پایتخت روسیه تشکیل شده است.

پایگاه خبری انتخاب: صف طولانی در فروشگاه بزرگ عرضه آیفون ایکس در پایتخت روسیه تشکیل شده است.

این فروشگاه که در خیابان تورسکایای مسکو قرار دارد شاهد تجمع علاقمندان به خرید آیفون ایکس است که شب تا صبح انتظار خرید آن را می‌کشند.

هوا در مسکو به شدت سرد است و شهرداری مسکو یک اتوبوس، برای گرم کردن افراد منتظر برای خرید آیفون ایکس در سرمای شهر ارسال کرد.

به گفته یکی از مسئولان شهری مسکو برای گرم کردن افراد ایستاده در خیابان تورسکایا برای خرید آیفون جدید X، یک اتوبوس کرایه شده است.

 وی می‌گوید مهم نیست که جوانان به چه چیزهایی علاقه دارند. ما می‌خواهیم آنها را در پیروی از مد روز، راحت باشند.

در نزدیکی فروشگاه نیز نوشیدنی گرم و قهوه ساز نصب شده است.

 فروش آیفون X در روسیه رسما از امروز آغاز می‌گردد.

مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند!  مشتاقان خرید آیفون X در سرما یخ زدند! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتاقان خرید آیفون X یخ زدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..