تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسالت مهم رسانه‌های گروهی در نظام اسلامی از نگاه امام راحل+ فیلم

رسالت مهم رسانه‌های گروهی در نظام اسلامی از نگاه امام راحل+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر دوره مطبوعات و رسانه های جمعی روز به روز افزوده شده و افکار و عقاید جمعی بیش از پیش در رسانه ها منتشر شد، شکل گیری احزاب و گروه ها برای انتقال نظراتشان موجب شد تا هر یک به دنبال راه اندازی یک رسانه باشند اما بر دوش هریک از رسانه با هر نظر و عقیده ای یک رسالت وجود دارد که ملزم به تحقق آن در جامعه اسلامی هستند.

امام راحل در خصوص رسالت رسانه های گروهی در نظام اسلامی می فرمایند: " صدمه ای که اسلام و کشور از مطبوعات در زمان طاغوت دید بیشتر از صدمات سایر ارگان های طاغوتی به مردم و کشور بود، مطبوعات باید حامل پیام ملت و اسلام و مبلغ و مجری اسلام باید باشد، مطبوعات باید اخلاق الهی را در جامعه پخش کند، اما در زمان طاغوت درست برعکس بود.

اینخها تلاش داشتند تمام مسائل اسلامی و مسائل کشور را به طرف منافع طاغوتی سوق دهند، اگر چنانچه مطبوعات اصلاح شود یک جامعه اصلاح خواهد شد".

در ادامه ویدئویی از سخنان معمار کبیر انقلاب در خصوص رسالت مهم رسانه‌های گروهی در نظام اسلامی را ببینید.

انتهای پیام/

سخنان مهم امام راحل در خصوص اصلاح جامعه به واسطه مطبوعات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسالت مهم رسانه‌های گروهی در نظام اسلامی از نگاه امام راحل+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..