تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکوی گوشت را با کلم قرمز میل کنید!

۶۰۳۷۹۱

۸۸  بازدید

گوشت سرسینه بسیار ترد می شه و این باعث میشه که تاکو هم خوشمزه بشه. این غذای خوشمزه مکزیکی رو در کنار سالاد کلم قرمز میل کنید.

وب سایت آشپزباشی: گوشت سرسینه بسیار ترد می شه و این باعث میشه که تاکو هم خوشمزه بشه. این غذای خوشمزه مکزیکی رو در کنار سالاد کلم قرمز میل کنید.

مواد لازم:


    سیر  ۲ بوته     روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری     نمک به میزان لازم     گوشت ۲ کیلوگرم     فلفل سیاه به میزان لازم     فلفل پاپریکا ۱ قاشق غذاخوری     پودر فلفل چیلی ۱ قاشق غذاخوری     روغن کانولا ۳ قاشق غذاخوری     پیاز قرمز ۳ عدد     شکر قهوه ای ۱/۴ پیمانه     سرکه سیب ۲ قاشق غذاخوری     آب مرغ ۱ پیمانه     آب گوشت ۲ پیمانه     برگ بو ۲ عدد     نان ترتیلا ۱۶ عدد تاکوی گوشت با کلم قرمز  آماده کردن مواد برای تهیه تاکوی گوشت با کلم قرمز:

1- بوته های سیر رو افقی از وسط نصف کنید. به ۶ حبه سیر هم نیاز دارید، اون‌ها رو پوست بگیرید.


2- از گوشت سرسینه گاو استفاده کنید.


3- پیازها رو پوست گرفته و ریز خرد کنید.

طرز تهیه:

از قبل فر رو با حرارت ۱۶۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. بوته های سیر رو از سمت برش خورده روی فویل آلومینیومی بذارید. روی اون ها کمی روغن زیتون و نمک بپاشید. فویل رو مثل پاکت ببندید و برای حدود ۴۵ دقیقه در فر کبابی کنید. در این میان، گوشت رو بپزید. ۶ حبه سیر رو در غذاساز بریزید و بزنید تا به شکل خمیر دربیاد. به گوشت از هر دو سمت نمک، فلفل سیاه، فلفل پاپریکا و فلفل چیلی بزنید. ۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا رو در قابلمه بزرگی، که مناسب گذاشتن در فر باشه، گرم کنید و گوشت رو در اون برای حدود ۵ دقیقه تا قهوه‌ای بشه تفت بدین. گوشت‌ رو از قابلمه خارج کنید و خمیر سیر رو روی اون بمالید. قابلمه رو تمیز کنید، ۱ قاشق غذاخوری روغن کانولای باقیمانده رو در اون بریزید و روی حرارت متوسط گرم کنید. پیاز رو اضافه کنید و برای ۵ دقیقه بپزید. به آن کمی نمک بزنید و شکر قهوه‌ای رو اضافه کنید.  سرکه سیب رو اضافه کنید و مواد رو برای ۲ دقیقه دیگه بپزید. گوشت و آب مرغ رو به پیاز اضافه کنید و بذارید برای ۲۵ دقیقه قل بزنه. آب گوشت و برگ بوها رو اضافه کنید و بذارید تا مواد دوباه شروع به قل زدن کنه. در قابلمه رو بذارید و اون رو داخل فر بذارید و برای ۲ تا دو و نیم ساعت تا گوشت نرم بشه، بپزید.  گوشت رو از قابلمه خارج کنید و برای ۱۵ دقیقه کنار بذارید. برگ بوها رو از ترکیب در بیارید. قابلمه رو روی حرارت متوسط بذارید و مواد رو برای ۲۰ دقیقه تا غلیظ بشه، بپزید. سیرهای کبابی رو از پوستشون خارج کنید و با مواد در قابلمه ترکیب کنید. اون رو بچشید و در صورت لزوم نمک و فلفل بیشتری به اون بزنید. گوشت رو برش بزنید و اون رو با مقداری از سس سیر ترکیب کنید. نان‌های ترتیلا رو گرم کنید. اون رو از ترکیب گوشت و سالاد کلم پر کنید و سرو کنید. برای تهیه سالاد کلم قرمز، ۱ عدد کلم قرمز کوچک خرد شده، ۴ عدد پیازچه خرد شده، ۳ قاشق غذاخوری سرکه قرمز، کمی روغن زیتون، کمی سس فلفل تند (مانند سیراچا) و قدری نمک رو با هم ترکیب کنید. اون رو کنار بذارید تا مزه‌ها با هم ترکیب بشن.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکوی گوشت را با کلم قرمز میل کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..