تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوریه: رژیم صهیونیستی، حامی تروریسم است

۶۲۵۱۴۷

۸۸  بازدید

وزارت خارجه سوریه حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه حمص را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المیادین، وزارت خارجه سوریه در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه صنعتی حسیاء در حومه حمص، دو نامه خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت این سازمان نوشت.

وزارت خارجه سوریه در این نامه‌ها اعلام کرد: حمله جدید اسرائیل با صدمین سالگرد بیانیه ننگین بالفور همزمان شده است و این نشان می‌دهد که مقامات رژیم صهیونیستی فقط به تروریسم بین‌المللی علیه اعراب ساکن فلسطین اشغالی، سوریه و لبنان اکتفا نمی‌کنند، بلکه به حامی رسمی تروریسم تبدیل شده‌اند.

وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت خواست که حملات آشکار اسرائیل را محکوم کند و اقداماتی قاطعانه و فوری برای جلوگیری از این حملات انجام دهد.

دمشق همچنین از شورای امنیت خواست که  اسرائیل را به‌خاطر حمایت‌هایش از تروریسم که می‌تواند اوضاع را در منطقه و جهان شعله‌ور کند، تحت پیگرد قرار دهد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب چهارشنبه، منطقه صنعتی حسیاء در حومه حمص را بمباران کردند.

ارتش سوریه با پرتاب یک موشک زمین به زمین به‌سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این حمله واکنش نشان داده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه ماه گذشته نیز به نقض حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوریه: رژیم صهیونیستی، حامی تروریسم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..