تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخار در صدر تولیدات پتروشیمی زاگرس

شرکت پتروشیمی زاگرس با سرمایه ثبت شده 2هزار و 400 میلیارد ریال، گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به پایان مهر ماه امسال را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت پتروشیمی زاگرس آمار تولید و فروش مهر ماه را منتشر کرد.

"زاگرس" در یک ماهه مهر ماه 837 هزار و 818 انواع محصول تولید کرده است. بخار با تولید 580 هزار و 478 تن در یک ماهه مهر ماه بیشترین حجم تولید را در پتروشیمی زاگرس داشت.

مبلغ فروش این شرکت نیز در مهر ماه 3 هزار و 343 میلیارد و 485 میلیون ریال است.

همچنین "زاگرس " از ابتدای سال تا پایان مهر ماه 5 میلیون و 854 هزار و 480 تن محصول تولید کرده که بخار با تولید 4 میلیون و 58 هزار تن بیشترین حجم تولید را در این مجموعه داشته است.

مبلغ فروش 7 ماهه پتروشیمی زاگرس 20 هزار و 893 میلیارد و 351 میلیون ریال اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخار در صدر تولیدات پتروشیمی زاگرس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..