تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی اثر انگشت‌های نیم قرن قبل با الگوریتم جدید اف‌بی‌آی

شناسایی اثر انگشت‌های نیم قرن قبل با الگوریتم جدید اف‌بی‌آی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیجیاتو،الگوریتم های قبلی برای شناسایی و تطبیق مجرمین به اثر انگشت های باکیفیت نیاز داشتتند و به همین خاطر بسیاری از پرونده ها به نتییجه نرسیده بود.

این الگوریتم جدید به کارکنان FBI در شناسایی 204 جسد که بین سال های 1975 تا 1990 پیدا شده اند، کمک کرده است. «برایان جانسون» یکی از مدیران واحد توسعه دهنده این الگوریتم می گوید:

ما انتظار چنین موفقیتی را نداشتیم و فکر می کردیم الگوریتم جدید در این مدت حداکثر توان شناسایی 10 جسد را داشته باشد.

اکنون FBI از ادارات پلیس محلی خوسته که آثار انگشت قدیمی را از پرونده ها استخراج کرده و برای شناسایی به این واحد ارسال کنند.

گفتنی است برخی از اجساد شناسایی شده از طریق این الگوریتم حدود سی سال قبل پیدا شده اند.

علاوه بر پرونده های جنایی، سرنوشت بسیاری از افراد مفقود شده نیز کماکان نامشخص است، با این حال این الگوریتم در مدت کوتاهی توانسته سرنوشت تعداد زیادی از آنها را مشخص کرده و اعضای خانواده را از سرنوشت بستگانشان آگاه کند.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی اثر انگشت‌های نیم قرن قبل با الگوریتم جدید اف‌بی‌آی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..