تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلید آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی و دکترای پزشک خانواده امروز منتشر می‌شود

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آبتین حیدرزاده دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی با بیان اینکه آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی و آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده از صبح امروز آغاز شده و در کل کشور در حال برگزاری است، گفت: کلید آزمون امروز عصر بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می گیرد.

حیدرزاده گفت: آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده در دانشگاه هایی برگزار می شود که رشته ام پی اچ پزشکی خانواده را دارند و لزوما حوزه این آزمون در مناطق آمایشی نیست. آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی نیز همانند دوره های گذشته با همکاهنگی مناطق آمایشی کشور برگزار می شود.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی گفت: آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده در 10 حوزه برگزار می شود و جمعا 129 نفر در این آزمون شرکت کرده اند.

وی درخصوص تسهیل ثبت نام داوطلبان در آزمون پایان دوره MPH پزشک خانواده گفت: به دانشگاه اعلام شد اگر داوطلبی بعد از مهلت ثبت نام سراسری، که در اول آبان 96 پایان یافت، حضوری مراجعه یا درخواست شرکت داشت ثبت نام در دانشگاه انجام گردد و در آزمون شرکت کند و بعدا دانشگاه اسامی این افراد را به سنجش اعلام کند.

حیدرزاده با بیان اینکه آزمون علوم پایه و پیش کارورزی در دانشگاه ها در حال برگزاری است، گفت: طبق گزارش های واصله از دانشگاه های برگزار کننده آزمون ها، تمام آزمون ها در کمال صحت در حال برگزاری است.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی با تاکید بر اینکه کلید هر سه آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت، مطرح کرد: از زمان انتشار کلیدها داوطلبان 48 ساعت فرصت دارند، اعتراض های خود را اعلام کنند.

 انتهای پیام/

زمان انتشار کلید آزمون های دکترای پزشک خانواده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلید آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی و دکترای پزشک خانواده امروز منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..