تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندی که در کنار رودخانه مومیایی شد!

مومیایی هنرمند , برخی گفتند که او تنها یک مجسمه بوده است و نه انسان، چرا که هیچ انسانی نمی‌تواند ساعات طولانی را در آن کنج بنشیند.

مومیایی هنرمند

مومیایی هنرمند , در یکی از شهرهای اروپایی‌ ، هنرمندی به طرزی کاملا واقعی خود را به شکل یک مومیایی خیس درآورد و در گوشه‌ای در کنار یک رودخانه که محل گذر افراد زیادی بود بی‌حرکت نشست.

دیدن این صحنه غیر منتظره افراد بسیاری را ترساند. تعداد بیشماری رهگذر از کنار وی عبور کردند بی‌آنکه به او توجهی داشته باشند.
هیچ کس به کمک وی نیامد. شاید این به دلیل ترس افراد بود.

مومیایی شدن یک هنرمند

برخی گفتند که او تنها یک مجسمه بوده است و نه انسان، چرا که هیچ انسانی نمی‌تواند ساعات طولانی را در آن کنج بنشیند. خالق و مبتکر این حرکت هنری در واقع برای سنجش میزان حس همدردی افراد دست به چنین ابتکاری زده است.
انسانی طناب پیچ شده بدون هیچ حرکتی.

تنها کسی که به او نزدیک شد عکاسی بود که این صحنه را ثبت کرده است.

مومیایی هنرمندمومیایی کنار رودخانه مومیایی هنرمندهنرمند مومیایی شده

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندی که در کنار رودخانه مومیایی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..