تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلای هولناکی که دو جوان الجزائری بر سر خود آوردند + فیلم

حادثه هولناکی که دو جوان الجزائری رقم زدند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو جوان اهل الجزائر  سوار بر موتورسیکلت تصمیم گرفتند با یک خودرو مسابقه بگذارند و از آن سبقت بگیرند اما با حاثه ای تکان دهنده مواجه شدند که این صحنه توسط یکی از آنها با دوربین ثبت شده است.

از وضعیت جسمانی این دو جوان اطلاعاتی در دسترس نیست یا حتی مشخص نیست که از حادثه جان سالم به در برده‌اند یا خیر، اما کاربران همگی در یک نقطه نظر با هم توافق داشتند و آن هم محکوم کردن اقدام موتورسواران بود، زیرا به اعتقاد آنها، این دو نفر با کار خطرناکی که انجام دادند، نه تنها جان خود را به خطر انداختند بلکه ممکن بود به دیگران نیز آسیب برسانند.

انتهای پیام/

 حادثه وحشتناکی که دو جوان الجزائری برای خود رقم زدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلای هولناکی که دو جوان الجزائری بر سر خود آوردند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..