تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل را وارونه کنید+ فیلم

گوگل را وارونه کنید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ترفندهایی که گوگل برای سرگرمی و شخصی سازی صفحات برای کاربرانش تدارک دیده بسیار جالب است، اما نکته آنجاست که این ترفندها را باید بگردید و پیدا کنید تا مورد استفاده قرار بگیرد.

از تغییر نام لوگوی گوگل به نام خودتان تا شیر یا خط و ماشین حساب مجازی، بازی آنلاین، بازی آفلاین در مواقعی که اینترنت شما قطع می شود و ... همگی میتواند به شما در استفاده هرچه بهتر از محیط جستجوی گوگل کمک کند.

در یکی از ترفندها گوگل به شما اجازه می دهد صفحات خود را وارونه کنید و با تایپ یک جمله صفحه گوگل را به چرخش دربیاورید.

برای این کار باید عبارت  "Do a barrel roll " را در مرورگر گوگل تایپ کنید و ببنید که چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/

ترفندی جالب برای وارونه کردن گوگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل را وارونه کنید+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..