تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 7 با مشکل عرضه مواجه شده است + تصویر

نوکیا 7 با مشکل عرضه مواجه شده است + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت HMD Global پیش از عرضه نوکیا 7 قول عرضه این گوشی را در تعداد بسیار بالا به کاربران داده بود اما گویا نتوانسته مشکلات سر راه عرضه انبوه این گوشی را رفع کند و این گوشی فعلا فقط در چین عرضه شده است.

روز گذشته شرکت بزرگ HMD Global اعلام کرد فعلا هیچ برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند نسل جدید خود در سایر کشورها از جمله هند ندارند. این خبر به شکل مستقیم توسط رئیس بخش فروش HMD Global یعنی پکا رانتالا منتشر شده است.

جملات دقیق رانتالا این است : «گوشی هوشمند نوکیا 7 برای کاربران چینی شخصی سازی شده است و فعلا برنامه ای برای عرضه این گوشی در هند نخواهیم داشت».

گوشی هوشمند نوکیا 7 ماه گذشته در کشور چین عرضه شد و بازارهای این کشور اولین جایی بود که گوشی نوکیا 7 را به فروش گذاشت. این گوشی که به پردازنده Snapdragon 630 مجهز است، قیمتی حدود 377 دلار ( 1 میلیون و 300 هزار تومان ) تا 407 دلار ( 1 میلیون و 500 هزار تومان ) دارد.

در ادامه تصویری از گوشی نوکیا 7 مشاهده می‌کنید :

نوکیا 7 با مشکل عرضه مواجه شده است + تصویر

انتهای پیام/

نوکیا 7 فعلا در کشوری جز پین عرضه نمی‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 7 با مشکل عرضه مواجه شده است + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..