تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی سردار سلیمانی از مردم و مسئولان در مراسم تشییع پدر

قدردانی سردار سلیمانی از مردم و مسئولان در پایان مراسم تشییع پدرشانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درگذشت پدر سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه در روز سه شنبه نهم آبان ماه پیام های متعددی در تسلیت به این فرمانده محبوب منتشر شد، همچنین مردم و مسئولان روز گذشته حضور پرشکوهی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی داشتند.

در همین راستا صفحه مننسب به سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام با انتشار پستی از حضور مسئولان و مردم برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدرشان پیام قدردانی منتشر کرد.

در پست منتشر شده این صفحه آمده است:

" قدردانی سردار سلیمانی از مردم

مسئولان و علمافرمانده نیروی قدس سپاه در پایان مراسم تشییع و تدفین پیکر پدر بزرگوار خود گفت: بنده، سرباز کوچک همه ملت ایران هستم و نمی توانم این محبت مردم ایران را جبران کنم.سردار سلیمانی همچنین با گرامیداشت یاد پدر مرحوم خود مهمترین توصیه ایشان به فرزندان را عمل به واجبات الهی ذکر کرد؛ و گفت در حدود ۶۰ سال سنی که دارم به یاد نمی آورم پدرم مرحوم حاج حسن سلیمانی در طول عمر نزدیک به ۱۰۰ سال خود، نمازش قضا شده باشد و با آنکه فرزندانش اهل عمل به واجبات هستند اما آن مرحوم اهتمام داشت فرزندانش را برای اقامه نماز صبح بیدار کند".

انتهای پیام/

پیام قدردانی سردار سلیمانی از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی سردار سلیمانی از مردم و مسئولان در مراسم تشییع پدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..