تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ فرشاد احمدزاده به شایعات اخیر

پاسخ فرشاد احمدزاده به شایعات اخیربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرشاد احمدزاده هافبک 25 ساله پرسپولیس تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از وضعیت فعلی‌اش برای هواداران نوشت.

فرشاد احمد زاده در اینستاگرام خود نوشت: "با سلام خدمت همه هوادرای ارتش سرخ، ممنون که همیشه به من لطف داشتید و جویای احوالم بودید. خواهشاً به حواشی توجه نکنید، دکتر عرفانیان خیلی زحمت کشیدن و عملم خیلی خوب بود و از روز شنبه تو تمرینات شرکت می کنم. زنده باد پرسپولیس".

گفتنی است: فرشاد احمدزاده حدود 2 هفته قبل پیش از دیدار با استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و به توصیه پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفت. 

پاسخ فرشاد احمدزاده به شایعات اخیر

انتهای پیام/

وضعیت فرشاد احمدزاده پس از عمل جراحی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ فرشاد احمدزاده به شایعات اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..