تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌هایی ترسناک از گفتگوی یک مدیوم با روح + فیلم

صحنه‌هایی بسیار ترسناک از گفتگوی مردی با روح + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یک کلیسای قدیمی در شهر برمپتون واقع در رابرتام، در فضایی تاریک و ترسناک، فردی ادعا میکند که در حال مکالمه با یک روح  است و از آن می خواهد  تا نام و هویتش را  آشکار  و خود را برای او قابل رؤیت کند. 

همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌شود، این مدیوم در فضای تاریک اتاق شروع به قدم زدن و دید زدن تمام محوطه میکند و همچنان که قدم می‌زد جملاتی را هم ادا کرد. در متن فیلم صدایی نامفهوم شنیده می‌شود که این فرد ادعا می‌کند صدای یک روح است. 

مدیوم مکررا از صدا خواست که خود را به وی نشان دهد تا وجودش را ثابت کند. در همین حین ناگهان درب ورودی باز شد، که تا قبل از آن بسته بود. مدیوم به سمت در دوید و با صدای بلند این سوال را تکرار کرد که " آیا تو هستی؟ " " آیا تو در را باز کردی؟ " .

جزئیات این رودر رویی و گفتگوی ترسناک را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 گفتگوی ترسناک یک مدیوم با روح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌هایی ترسناک از گفتگوی یک مدیوم با روح + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..