تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی 2 روزه تمرینات سیاه جامگان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال سیاه جامگان قرار است فردا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 17:00 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان برود.

پس از این دیدار شاگردان علیرضا مرزبان به مشهد باز می گردند تا بدون وقفه تمریناتشان را برای دیدار مقابل استقلال که در تاریخ 29 آبان برگزار می شود، پیگیری کنند.این در حالی است که بیشتر تیم های لیگ برتری به دلیل در پیش بودن اردوی تیم ملی به مدت 3روز تمریناتشان را تعطیل اعلام کرده اند.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است مشکی و قرمز پوشان مشهدی در هفته آینده یک دیدار تدارکاتی را هم با یکی از تیم های مشهدی برگزار کنند.

البته قرار است به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی تمرینات سیاه جامگان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته آینده تعطیل اعلام شود.

انتهای پیام/

دیدار تدارکاتی شاگردان مرزبان با تیم های مشهدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی 2 روزه تمرینات سیاه جامگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..