تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیپ رانگلر ۲۰۱۸ رونمایی شد

جیپ تصاویر نسخه ۲۰۱۸ خودروی پرطرفدار و محبوب خود یعنی رانگلر را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. 

 جدیدترین نسخه جیپ رانگلر با تصاویر، اطلاعات و جزئیات دقیق‌تر درباره مدل ۲۰۱۸، طی هفته‌های آینده و در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس منتشر خواهد شد؛ اما فعلا تصاویر جدیدی از نسخه ۲۰۱۸ این خودروی محبوب آفرود در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است که نمای کلی و واضحی از این خودرو را به ما نشان می‌دهد. بر اساس تصاویر منتشرشده، جیپ رانگلر ۲۰۱۸ دقیقا همان چیزی است که پیش‌بینی می‌کردیم و البته انتظار داشتیم.

Jeep wrangler 2018

تا لحظه‌ی نگارش این مطلب، اطلاعات و جزئیات دقیقی از شرایط فنی مدل ۲۰۱۸ رانگلر منتشر نشده است. اما بر اساس اطلاعیه‌ی شرکت جیپ، می‌دانیم که تغییرات بسیار زیاد و اساسی در قسمت درها، سقف و کناره‌های خودرو ایجاد شده است. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، جیپ رانگلر در نسخه‌های دودر و چهاردر به همراه سقف‌ نرم یا سخت (باز و بسته) تولید و عرضه خواهد شد. همچنین کاملا مشخص است که جیپ در این نسخه، تحولی اساسی در ظاهر و طراحی این خودروی محبوب آفرود ایجاد کرده است. بنا به شنیده‌ها، نسخه‌ی پیکاپ رانگلر نیز در حال طی کردن مراحل نهایی طراحی است؛ اما بعید به نظر می‌رسد تا چند سال آینده خبری از این نسخه‌ی متفاوت باشد.

در قسمت پیشرانه و قوای محرکه، اعلام شده است که جیپ رانگلر ۲۰۱۸ از سیستم بهینه‌ی مصرف سوخت بهره می‌برد؛ هرچند پیش از این نیز اعلام کردیم جزئیات دقیقی در این مورد در دسترس نیست. بر طبق شایعات و گمانه‌زنی‌ها، جیپ از پیشرانه‌های مختلفی از جمله توربوشارژ ۴ سیلندر، توربو دیزل، هیبریدی الکتریکی و حتی پیشرانه‌ی ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر همراه با جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته اتوماتیک در این خودرو استفاده خواهد کرد. نسخه ۲۰۱۸ جیپ رانگلر قطعا از جدیدترین سیستم چهارچرخ محرک این شرکت بهره‌مند خواهد بود و بدین ترتیب این خودرو به‌عنوان پادشاه خودروهای آفرود در جهان به شمار خواهد آمد.

Jeep wrangler 2018

 خودرویی مانند جیپ رانگلر، همواره قابلیت بهبود و تغییرات متعددی به همراه خود دارد. در حقیقت جیپ از فرصت نمایشگاه سما (SEMA) که این هفته در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، استفاده خواهد کرد تا بیش از ۲۰۰ قطعه‌ی جدید را که در نسخه ۲۰۱۸ خودروی رانگلر استفاده کرده است، در معرض دید عموم قرار دهد. بخش باربند، چراغ‌های متفاوت، تجهیزات کمکی آفرود و چندین بخش دیگر، از جمله مهم‌ترین دستاوردهای جیپ برای خودروی رانگلر هستند.

مشخصات و اطلاعات دقیق درباره جیپ رانگلر ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر)، روزی که جیپ طی نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ از این خودرو به‌صورت رسمی رونمایی خواهد کرد، منتشر می‌شود. تا آن زمان تنها به این تصاویر با کیفیت بسنده می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیپ رانگلر ۲۰۱۸ رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..