تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیدصالحی: پرسپولیس کامل‌ترین تیم لیگ است/ بعید می‌دانم پارس جنوبی قهرمان شود

سید مهدی سیدصالحی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد آخرین وضعیت تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در پرسپولیس ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند می توان گفت کامل ترین تیم لیگ پرسپولیس است، به نظر من برانکو تیم خوبی جمع کرده است و انتظارات از این تیم زیاد است. در مورد استقلال نیز می توانم بگویم که پس از استعفای علیرضا منصوریان باید به شفر سرمربی جدید این تیم زمان بیشتری داده شود تا او بتواند استقلال را به جایگاه واقعی اش نزدیک کند.

 وی با اشاره به عملکرد فنی تیم پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم گفت: پارس جنوبی جم نیز تیم خوب و باکیفیتی است که با تلاش کادرفنی و بازیکنانش امسال به لیگ برتر آمده و در نخستین حضورش در لیگ توانسته نتایج قابل توجهی کسب کند. امیدوارم موفقیت های پارس جنوبی استمرار داشته باشد هر چند من بعید می دانم این تیم در نهایت بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس درباره کیفیت فنی دربی 85 عنوان کرد: به نظر من دربی 85 برخی از بازیکنان هر  دو تیم که هنوز نمی دانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده اند نتوانستند در خور نام استقلال و پرسپولیس بازی کنند و در نهایت پرسپولیس با استفاده از تجربه بازیکنانش توانست 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد. در مجموع شهرآورد هشتاد و پنجم کیفیت فنی بالایی نداشت.

 سیدصالحی در پایان در خصوص زمان حضورش در کلاس مربیگری گفت: اخیرا با میرشاد ماجدی صحبت کردم و قرار شد که در کلاس مربیگری که در ماه جاری برگزار می شود شرکت کنم.

انتهای پیام/

اظهارات سیدصالحی در مورد کیفیت فنی استقلال و پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیدصالحی: پرسپولیس کامل‌ترین تیم لیگ است/ بعید می‌دانم پارس جنوبی قهرمان شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..