تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «روزهای بهتر» با یک کهنه سرباز به شبکه یک می‌آید

سریال «روزهای بهتر» با یک کهنه سرباز به شبکه یک می‌آیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ «کهنه سرباز» نام اپیزود جدید از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا محمودزاده است که پخش آن از جمعه 12 آبان آغاز می‌شود.

«کهنه سرباز» قصه مهر ناگسستنی جمع خانواده است؛ حتی پس از کوران حوادث و مصائب. قصه عبور از تیرگی و رسیدن به روشنایی و گشایش. قصه سربازی است که ایثار را پس از جنگ حالا در دشت و کوهستان تکرار می‌کند.

پرویز فلاحی‌پور، رزیتا غفاری، حمید ابراهیمی، مجید پتکی، سیامک ادیب، علیرضا عباسی، احمدرضا اسعدی و حدیث نیکرو از بازیگران اپیزود «کهنه سرباز» هستند.

این اپیزود شش قسمتی در لاهیجان، سیاهکل و تهران تصویربرداری شده است.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه‌کنندگی احمد زالی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما است که از جمعه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:15 از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام/

بازیگر شهرزاد با روزهای بهتر به تلویزیون می آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «روزهای بهتر» با یک کهنه سرباز به شبکه یک می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..