تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تله تئاتر «جاده‌ای به سوی كعبه» روی آنتن می‌رود

بهثريا قاسمی در جاده‌ای به سوی كعبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نمایش «جاده ای به سوی كعبه» كه بر اساس متنی از آثول فوگارد تولید شده است، با نقش آفرینی ثریا قاسمی، شهره سلطانی و هرمز هدایت در دو قسمت 11 و 12 آبان از شبكه چهار سیما پخش می شود.

داستان «جاده ای به سوی كعبه» درباره پیرزن هنرمندی به نام هلن است كه در منطقه‌ای مسیحی نشین در روستایی واقع در آفریقا زندگی می‌كند. این زن سالخورده میهمان دختر جوانی در شهر می‌شود و در جریان این دیدار، دختر جوان اطلاع می‌یابد كه هلن مجسمه‌ای از كعبه ساخته كه مردانی روحانی، سوار بر شتر در اطراف آن حضور دارند. ساختن این مجسمه باعث خشم اهالی روستا می‌شود و هلن تصمیم می گیرد كه از مجسمه اش حفاظت كند...

«جاده ای به سوی كعبه» به تهیه كنندگی احمد آسوده پنجشنبه و جمعه ساعت 24 از شبكه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

تله تئاتری با حضور ثریا قاسمی پخش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تله تئاتر «جاده‌ای به سوی كعبه» روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..