تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین ویدئو از گرگ تاسمانی قبل از انقراض

آخرین ویدئو از گرگ تاسمانی قبل از انقراضبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گرگ تاسمانی یا ببر تاسمانی که بسیار شبیه به سگ نیز هست یکی از حیوانات اسرارآمیز و عجیبی بود که در سال 1936 آخرین نمونه آن  منقرض شد. 

زیستگاه این گرگ در جزیره تاسمانی واقع در استرالیا بود. تفاوت این حیوان عجیب با سگ، راه راه پشت آن است. از ویژگی‌های خاص گرگ تاسمانی گوشت‌خوار این است که مانند کانگورو کیسه داشته و فک آن تا حدود 80 درجه باز می‌شد. درباره علت انقراض این حیوان عجیب گفته می‌شود که با ورود اروپائیان به استرالیا نسل آن به طور عجیبی کمیاب شد.

از طرفی دامداران برای شکار گرگ تاسمانی پاداش تعیین می‌کردند و به این طریق شکارچیان را تحریک و تشویق به از بین بردن این حیوان می‌کردند. شیوع بیماری هاری، ورود سگ‌ها و تخریب زیستگاه آنها توسط انسان‌ها نیز مزید بر علت شد و نسل این حیوان را رو به انقراض برد.

آخرین نمونه سگ تاسمانی در سال 1933 زنده‌گیری شد و در 1336 در باغ وحش از بین رفت و نسل این حیوان به طور کامل منقرض شد.

در ادامه تصاویر و ویدئویی از آخرین نمونه سگ تاسمانی ارائه شده است. 

انتهای پیام/

ویدئویی از آخرین نمونه سگ تاسمانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین ویدئو از گرگ تاسمانی قبل از انقراض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..