تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیرعامل داده ورزی سداد از نمایشگاه مطبوعات

دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد , روز هفتم آبانماه از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات دیدن و با حضور در غرفه‌های مختلف با مدیران مسئول خبرگزاری ها، نشریات مکتوب و سایت های خبری گفت و گو کرد.

به گزارش شمانيوز به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، دکتر خالقی مدیر عامل به همراه جهانی مشاور روابط عمومی هلدینگ داده ورزی سداد با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه‌های رسانه‌های پارسینه، ایبنا، سیمای بانکداری , راه پرداخت, شما نیوز و اقتصاد پویا و تعدادی دیگر از سایت های خبری، در نمایشگاه بازدید و با مدیران مسؤول و خبرنگاران حاضر در نمایشگاه گفت‌وگوهایی تخصصی و نشست هایی پیرامون معرفی فناوری های جدید شرکت داده ورزی سداد از جمله سامانه " بام" و اپلیکیشن " بله " برگزار کرد. در این دیدارها، مدیران مسؤول و خبرنگاران نسبت به نصب اپلیکیشن  " بله " در گوشی های خود اقدام و با شیوه کار این سامانه بومی و ملی،  آشنایی پیدا کردند.

دکتر خالقی در بخشی از بازدید خود در غرفه سیمای بانکداری نیز حضور  یافت و در گفت و گو با مدیر مسؤول ماهنامه عنوان کرد: بانکداری دیجیتال علیرغم تمام توانمندیهای خود به معنی حذف شعبه نیست؛ اما از افزایش شعب با  هزینه های سنگین آن برای بانک ها جلوگیری کرده و در آینده ای نزدیک شاهد تحول شعب بانکی خواهیم بود.

گفتنی است مهندس محمد جواد آذری جهرمی, وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای بازدید و نشست خبری از نمایشگاه دیدن می کرد, در دیداری صمیمانه در یکی از غرفه ها حضور یافت و با دکتر خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد و حاضرین در غرفه به گپ و گفتی صمیمانه پرداخت.

شایان توجه است؛ مهندس آذری جهرمی قبل از انتصاب به وزارت و متعاقب حضور و بازدید از شرکت داده ورزی سداد ، عضو اپلیکیشن "بله" شده بودند ولیکن  پس از انتصاب ، نسبت به راه اندازی کانال اختصاصی به نام خویش , در   اپلیکیشن " بله"  اقدام کردند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع از ۵ تا ۱۲ آبان ماه ‏در مصلا ی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.‏

بازدید مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد از نمایشگاه مطبوعات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیرعامل داده ورزی سداد از نمایشگاه مطبوعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..