تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره زیبای دختر مدلینگ بعد از بهبودی از اسیدپاشی

چهره زیبای دختر مدلینگ بعد از بهبودی از اسیدپاشی

 

پس از اسید پاشی وحشتناک به دختر زیبای مدلینگ ،  چهره این دختر 21 ساله دچار جراحت و سوختگی زیادی شد . اما بعد از گذشت 4 ماه گویی معجزه رخ داده است ! به گزارش ایران ناز حالا این دختر جوان صورتی زیبا و جذاب دارد و آثار سوختگی اسید نیز به طرز عجیبی بهبود یافته است

صورت اسید پاشی مدلینگ 21 ساله بعد از چند ماه دیده شد ، او که دوره ی درمانی جدی را سپری کرده بود با بهبودی شگفت انگیز چهره اش نوشت ” حالا زمان پایان دادن به پنهان شدن است”.

چهره زیبای دختر مدلینگ بعد از بهبودی از اسیدپاشی

 

دختر جوان چند ماه پیش زمانی که همراه پسرعمویش داخل خودرو و پشت چراغ قرمز توقف کرده بودند قربانی اسیدپاشی خیابانی شد ، حادثه ای که در شرق لندن رخ داد و مدلینگ جوان هندی را به شدت دچار جراحت کرد حالا با نتیجه ی امیدوارکننده درمان باز منتشر شد.

چهره زیبای دختر مدلینگ بعد از بهبودی از اسیدپاشی

 

“رشام خان” در ماه ژوئن در بکتون از طریق پنجره ماشین مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت و دچار سوختگی شدید شد ، سوختگی در صورت و بدن او آثار دلخراشی را برجای گذاشته بود .طی چند ماه بعد از این حادثه “رشام” 21 ساله دوره درمانی خاصی را سپری می کرد و تمام این مدت هیچ تصویری از خود منتشر نکرد چرا که سوختگی صورت او برایش ناراحت کننده بود و دوست نداشت دیگران این ناراحتی را احساس کنند .

چهره زیبای دختر مدلینگ بعد از بهبودی از اسیدپاشی

 

4 ماه از ان حادثه می گذرد و حالا مدلینگ جوان تصاویری جالب توجه از بهبودی خود منتشر کرده و نوشت “حالا زمان پایان دادن به پنهان شدن است”. او عکسهایی از روند بهبودی خود منتشر و نظرات مثبت بسیاری دریافت کرد.

 

بهبودی چهره اسیدپاشی شده “رشام” شگفت انگیز است و این نتیجه ی امیدواری و انگیزه ی بالای او در ادامه دوره های درمانی بود.

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره زیبای دختر مدلینگ بعد از بهبودی از اسیدپاشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..