تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلتنگی مژده لواسانی برای قیصر امین پور

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قیصر امین پور شاعر انقلابی کشور در2 اردیبهشت سال 38 در شهرستان گتوند در استان خوزستان به دنیا آمد.قیصر امین‌پور،دکترای ادبیات فارسی ازز دانشگاه تهران بود که بعد ها در دانشگاه الزهرا و دانشگاه تهران مشغول به تدریس شد.امین پور درنهایت در 8آبان سال 86 در گذشت.

در همین راستا مژده لواسانی مجری رسانه ملی  خاطره ای  از نحوه باخبر شدن  از درگذشت  مرحوم قیصر امین پور را د رصفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

لواسانی نوشت:
هشت آبان هشتاد و شش. روزی مثل فردا.یک دهه‌ی پیش را خوب یادم است.با دلهره‌ای عجیب، زودتر از وقتِ هر روز، از خواب پریدم و مثل همیشه، خواب و بیدار به موبایلم سر زدم.چقدر پیام آمده بود اولِ صبح!باز نکرده دیدم که دوست شاعرم نوشته بود:و ناگهان چقدر زود دیر می‌شود.

دلم ریخت تمام پیام‌ها خبر از رفتن مردی در آستانه‌ی پنجاه سالگی میداد که برای رفتنش از دنیای شعر، دنیای ما، دنیای عاشقانه ها، خیلی زود بود.این رسم دنیاست به هرچیز دل ببندی، زودتر از تو میگیردو من چه عجیب در کودکی و نوجوانی ام از همان روز‌هایی که برنامه‌ی محبوب نوجوانیِ مان"نیمرخ "با شعر او آغاز می‌شد که:"این روز‌ها که می‌گذردهر روز، احساس میکنم کسی در باد فریاد می‌زند.از همان روزها، دلبسته‌ی اشعار مردی بودم که"قیصرِ شعرِ ما" بود.

زود رفت انقدر زود که فرصت دیدار دوباره اش بر دلم تا همیشه ماند.آقای امین پور عزیز، ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!

انتهای پیام/
روایت لواسانی از درگذشت قیصرامین پور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلتنگی مژده لواسانی برای قیصر امین پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..