تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون X نخرید؛ نخستین مدل ممنوعه در طرح رجیستری

مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد که فعلا گوشی آیفون X از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت.

 درحالی‌که آیفون X هنوز به بازار عرضه نشده، این روزها بازار سیاهی برای این گوشی به راه افتاده است و با قیمت‌های نجومی در بازار معامله و پیش خرید و فروش می‌شود. در همین راستا، حمیدرضا دهقانی‌نیا توصیه کرده است که مردم فعلا برای خرید این گوشی دست نگه دارند. وی اعلام کرد:

هیچ دستگاه آیفون X در شبکه‌ مشاهده نشده و تاکنون هیچ ثبت سفارشی برای این گوشی انجام نشده، آیفون X قاچاق است و از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

به گفته‌ی وی، نظر به شروع فرآیند پایش شبکه طرح ثبت تلفن همراه (رجیستری) و عدم مشاهده گوشی اپل X (اپل 10) در شبکه و با عنایت به این نکته که تا این تاریخ هیچ ثبت سفارشی نیز برای گوشی اپل 10 در کشور صورت نپذیرفته و IMEI آن در گمرک ثبت نشده است، منطقا گوشی مذکور کالای قاچاق است و در این طرح پس از شروع اعمال سیاست از شبکه اپراتوری سرویس نخواهد گرفت.

وی توصیه کرد که این گوشی‌ها به‌هیچ‌وجه خریداری نشوند تا زمانی که محموله‌های قانونی با گارانتی رسمی وارد کشور شوند.

مردم می‌توانند با ارسال IMEI این مدل گوشی به سامانه پیامکی با شماره 7777 از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا خیر، مطمئن شوند. به عبارت دیگر اگر هنگام استعلام این پیام دریافت شد: «کالا در شبکه ثبت نشده است»، از خرید این گوشی خودداری کنند؛ در غیر این صورت در طی هفته‌های آتی سرویس نخواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون X نخرید؛ نخستین مدل ممنوعه در طرح رجیستری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..