تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور مقام معظم رهبری درگذشت پدر سردار سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدر گرانقدر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در سن 95 سالگی و در اثر کهولت سن بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.

بر همین اساس علی اکبر ولایتی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درگذشت پدر سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

ولایتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی مرحوم مغفور حاج حسن سلیمانی موجب تاسف و تالم گردید.
به طور حتم ایثار گری‌ها و رشادت‌های جنابعالی فرزند رشید آن مرحوم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و تامین امنیت و اقتدار ایران اسلامی که در سایه فداکاری‌ها و جانفشانی‌های مدافعان حرم ایجاد گردیده، ذخیره ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.
مصیبت وارده را به جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسیلت می‌نمایم.
علی اکبر ولایتی"

 

انتهای پیام/

پیام تسلیت ولایتی در پی درگذشت پدر گرانقدر سردار سلیمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور مقام معظم رهبری درگذشت پدر سردار سلیمانی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..