تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد بیش از اندازه مار در خانه، مرد چینی را به وحشت انداخت! +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد چینی که اقدام به نگهداری یک مار پیتون طلایی کوچک در خانه اش کرده بود پس از رشد زیاد این مار مجبور شد آن را به یک باغ وحش تحویل دهد. بنا به گزارش رسانه های محلی این مرد پس از آنکه طول این مار به حدود 4 متر رسید به دلیل آنکه وی  قادر به نگهداری آن در خانه اش نبود تصمیم به این کار گرفت.

 "ژائو" در حالی که مار دوست داشتنی 40 کیلوگرمی خود را به همراه دوستش بر روی شانه حمل می کرد روز سه شنبه آن را به باغ وحش چونگ کینگ چین تحویل داد.

 وی در این  خصوص گفت که چند سال پیش در حالی که این مار به اندازه کف دست بود اقدام به خریداری آن  کرد. اما بعد از چند سال متوجه شد که قادر به نگهداری مار در خانه اش نیست.

 گفتنی است؛ مار پیتون طلایی به عنوان یکی از بزرگترین گونه های مار در جهان شناخته می شود. طول این مارها بطور معمول به حدود 3.7 متر می رسد اما برخی از آنها حتی تا حدود 7 متر می توانند رشد کنند.

رشد بیش از اندازه مار در خانه مرد چینی را به وحشت انداخت! عکس

 انتهای پیام/

تحویل مار به باغ وحش به علت رشد زیاد در خانه!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد بیش از اندازه مار در خانه، مرد چینی را به وحشت انداخت! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..