تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار محسن رضایی برای حل م

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دبیر شورای نگهبان، ۲۶ فروردین ۹۶ در نامه‌ای خواستار رد صلاحیت نامزدهای اقلیت‌های غیرمسلمان در مناطقی شد که اکثر جمعیت آن‌ها مسلمان است. بر این اساس، ماجرای «سپنتا نیکنام» منتخب زرتشتی شورای شهر یزد چند وقتی است که به سوژه شبکه های اجتماعی شده است.  به دلیل درخواست‌های رسیده به شورای نگهبان در خصوص این تبصره، فقها آن را در چند جلسه بررسی کردند و در نهایت تشخیص دادند که تبصره ۱ ماده ۲۶ قانون شوراها خلاف شرع است.

به همین منظور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و راهکارهای مناسبی را برای حل این مشکل ارائه داد.

رضایی نوشت:
اگر مجلس و  شورای نگهبان نتوانند مساله سپنتا را حل کنند. به  مجمع تشخیص مراجعه کنند؛ حل می‌شود.
نظام اسلامی بن بستی ندارد؛مجمع تشخیص در صورت تشخيص مصلحت قادر است از تصميم مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان نيز عبور كند.

انتهای پیام/

محسن رضایی :نظام اسلامی بن بستی ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار محسن رضایی برای حل م»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..