تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه وزیر ورزش و مدیران سرخابی برای حل مشکل لیگ قهرمانان آسیا+عکس

جلسه وزیر ورزش و مدیران سرخابی برای حل مشکل لیگ قهرمانان آسیا+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با انتشار پستی در اینستاگرام از جلسه با مدیران تیم های پرسپولیس،استقلال و تراکتورسازی پیرامون وضعیت این تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و نوشت:"ساعتي قبل با حضور معاون قهرماني و رييس فدراسيون فوتبال با مدیران عامل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ديدار داشتم و عنوان شد: در كوتاهترين زمان مشكلات موجود بايد حل شده و سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا باید حفظ شود. رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاهها گزارشی از مشکلات و بدهی ها به همراه راهکارهای قانونی آن به من ارائه کردند.تاكيد كردم كه تمام تلاش و برنامه ریزی فدراسیون ، هر سه باشگاه و حامی مالی بایستی حفظ سهمیه این باشگاهها به عنوان سرمایه های ملی فوتبال و مردم باشد و وزارت ورزش و جوانان تمام اقدامات لازم را در حمایت از آنها بعمل می آورد.از تلاشهای فدراسیون فوتبال در اين زمينه تشکر می کنم و حل و فصل قانونی مشکلات و پرداخت مطالبات افراد حقیقی و حقوقی در کوتاهترین زمان ممکن بایستی در دستور کار باشد. 
با گزارشي كه رييس فدراسيون دادند با تصميمات امروز نگراني هاي هواداران در زمينه سهميه ليگ قهرمانان برطرف شده است."

لازم به ذکر است خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و استقلال جدی است و نمایندگاه فوتبال کشورمان در آستانه حذف از این رقابت ها قرار دارند.

جلسه وزیر ورزش و مدیران سرخابی برای حل مشکل لیگ قهرمانان آسیا+عکس

انتهای پیام/

جلسه وزیر ورزش مدیران پرسپولیس،استقلال و تراکتورسازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه وزیر ورزش و مدیران سرخابی برای حل مشکل لیگ قهرمانان آسیا+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..