تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروغ‌نویسی سایت‌های درجه سه درباره ورود آیفون ایکس به بازار ایران

دروغ‌نویسی سایت‌های درجه سه درباره ورود آیفون ایکس به بازار ایران

فناوری اطلاعات > سخت افزار - در حالی‌که رسما روز 12 آبان توزیع آیفون ایکس در بازارهای برگزیده شروع می‌شود، برخی سایت‌های درجه 3 خبری از ورود آن به بازار ایران خبر داده‌اند که کذب محض است.

به گزارش خبرآنلاین، آیفون 999 دلاری که باید در بازار ایران حدود 4 تا 4.5 میلیون قیمت پیدا کند، از روز 12 آبان 1396 وارد بازار آمریکا و چند بازار برگزیده خواهد شد، اما سایت‌های زرد خبری در بخش موبایل دست به انتشار خبری جعلی درباره ورود این گوشی به بازار ایران زده‌اند که ضمن عذرخواهی از توسعه اخبار جعلی یادآور می شود که این گوشی بعد از تاریخ 12 آبان به ایران می‌آید و معمولا سوء استفاده کنندگان نیز پولی چند برابر قیمت اصلی را از خریدار ایرانی طلب می‌کنند.

این رسم مردود چند وقتی است که با صبر و حوصله علاقمندان کم رنگ شده و بعد از مدتی گوشی جدید با افت قیمت کاذب مواجه شده و قابل خرید می‌شود.

لذا به کاربران ایرانی توصیه می‌شود اخبار مربوط به آیفون جدید را دور از هیجانات احساسی، از خبرگزاری‌های رسمی و معتبر دریافت کنند تا به دام جعل کنندگان و دلالان سیاه که هیچ موبایلی را به صورت واقعی در دست ندارند؛ نیفتند.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروغ‌نویسی سایت‌های درجه سه درباره ورود آیفون ایکس به بازار ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..