تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام متفاوت مجری زن مشهور در اعتراض به جنایات تروریستها + فیلم

اقدام متفاوت مجری زن مشهور در اعتراض به جنایات تروریستها+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،منال آغا مجری زن مصری سرشناس در شبکه حدث الیوم هنگامی که برنامه به صورت زنده در حال پخش بود، دست به اقدام متفاوتی زد.

چند روز پیش 16 پلیس مصری به دست تروریستها در منطقه الواحات کشته شدند و به دنبال این حادثه منال آغا تصمیم گرفت برای اعتراض به جنایات تروریستها موهای خود را جلوی چشمان بینندگان با قیچی کوتاه کند و درخواست فوری خود را از مسوئلین مربوطه برای گرفتن انتقام خون قربانیان آن حادثه، به این شکل مطرح کرد.

این مجری زن تقاضا کرد که هر کس در این این عملیاتت تروریستی شرکت داشته هرچه سریع تر به سزای اعمال کثیفشان برسانند.

انتهای پیام/

 مجری زن مشهور در برنامه زنده موهای خود را با قیچی کوتاه کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام متفاوت مجری زن مشهور در اعتراض به جنایات تروریستها + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..