تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزیر ارتباطات در افتتاحیه خط مونتاژ تبلت چینی-ایرانی ویژه کودکان در خوزستان / عکس

حضور وزیر ارتباطات در افتتاحیه خط مونتاژ تبلت چینی-ایرانی ویژه کودکان در خوزستان / عکس

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر ارتباطات در مراسم افتتاحیه خط مونتاژ 500 هزار تبلت و موبایل کودک در خوزستان حضور پیدا کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، آذری جهرمی با حضور در شرکت جی ال ایکس خط تولید تبلت کودک و نوجوان را هم زمان با سالروز شهادت حسین فهمیده در خرمشهر افتتاح کرد.

خوزستان امروز میزبان وزیر ارتباطات است که این سفر در راستای بررسی آخرین وضعیت ارتباطات در مرزهای شلمچه و چذابه برای زوار اربعین انجام می شود. قرار است وزیر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز به کرمانشاه و ایلام برود.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزیر ارتباطات در افتتاحیه خط مونتاژ تبلت چینی-ایرانی ویژه کودکان در خوزستان / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..