تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده مشهور ایرانی به دختر 16 ساله تجاوز کرد

خواننده مشهور ایرانی به دختر 16 ساله تجاوز کرد

 

به گزارش ایران ناز دختر 16 ساله با طرح شکایتی در یکی از کلانتری های تهران ، از تجاوز خواننده مشهور کشورمان به خود خبر داد .  این دختر 16 ساله که ماجرای اغفال خود توسط این خواننده معروف را بازگو میکرد گفت دوستانم هميشه در مدرسه از صدايم تعريف مي‌کردند و مي‌گفتند مي‌توانم خواننده خوبي شوم. يکي از آنها شماره يکي از خواننده‌هاي رپ مشهور به نام حميد را داشت و آن را به من داد. چون خودم تلفن همراه نداشتم با تلفن مادرم با حميد تماس گرفتم و نمونه کارم را برايش فرستادم….

 

غروب 26 مهر امسال مردي با مراجعه به پليس آگاهي تهران از مفقود شدن دختر 16ساله‌اش خبر داد . وي گفت: «نازنين امروز بدون اطلاع من و مادرش از خانه بيرون رفت و ديگر برنگشت. او تلفن همراه ندارد و براي همين از سرنوشتش هيچ اطلاعي نداريم. قبلا هم يک‌بار سابقه فرار از خانه داشت و اين بار هم 600 هزار تومان پول همراهش بود.»

 

ماموران تحقيقات خود را آغاز کردند و حتي تعدادي جسد هم به شاکي نشان دادند، اما هيچ کدام متعلق به نازنين نبود.

 

سرانجام هفت روز بعد، شاکي همراه نازنين به کلانتري مراجعه کرد و گفت، دخترش در اين مدت در دام سياه يک خواننده رپ مشهور گرفتار شده بود.

 

پرونده براي انجام تحقيقات تکميلي به شعبه يازدهم دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد و نازنين به قاضي گفت: «دوستانم هميشه در مدرسه از صدايم تعريف مي‌کردند و مي‌گفتند مي‌توانم خواننده خوبي شوم. يکي از آنها شماره يکي از خواننده‌هاي رپ مشهور به نام حميد را داشت و آن را به من داد. چون خودم تلفن همراه نداشتم با تلفن مادرم با حميد تماس گرفتم و نمونه کارم را برايش فرستادم. او هم گفت صداي خوبي دارم و مي‌تواند خيلي زود برايم کار پيدا کند.»

 

نازنين ادامه داد: «سه ماه بعد به دليل مشکلاتي که داشتم، بدون اطلاع پدر و مادرم از خانه بيرون آمدم و با حميد تماس گرفتم. او دنبالم آمد و مرا سوار ماشينش کرد.

 

اول فکر کردم قرار است به استوديوي ضبط موسيقي‌اش برويم، اما او مرا به خانه‌اش برد و در را هم قفل کرد. داخل اتاقش تعدادي ارگ و وسيله موسيقي داشت. از من تست آهنگ گرفت و گفت مي‌تواند خيلي زود برايم کار پيدا کند.

 

ديروقت شده بود و من جايي براي ماندن نداشتم، براي همين مجبور شدم در خانه حميد بمانم،اما نيمه شب حميد به زور مرا به اتاقش برد و مورد آزار و اذيت جنسی  قرار داد. من از شدت ناراحتي به گريه افتادم، اما او گفت اگر ابروها و موهايم را رنگ کنم، کسي مرا نمي‌شناسد!»

 

دختر دبيرستاني درباره چگونگي رها شدنش از دام سياه متهم گفت: «روز بعد قرار شد مرا به يکي از دوستانش معرفي کند تا بتوانم در استوديوي موسيقي او کار کنم و شب هم همانجا بخوابم. يک تلفن همراه خريدم و به تنهايي به آدرسي که داده بود، رفتم، اما هرچقدر منتظر ماندم، حميد نيامد. او دو ساعت بعد به من زنگ زد و گفت نامزدش آمده و اگر از ارتباط ما چيزي بفهمد، خيلي برايش بد مي‌شود و هر وقت پول جور کردم برايم خانه مي‌گيرد.

 

من نمي‌دانستم بايد چه کار کنم براي همين به سمت خانه‌مان حرکت کردم، اما در مسير با يک آرايشگر آشنا شدم. او گفت زني تنها را مي‌شناسد و مي‌تواند مرا به او معرفي کند. دو سه روز نزد آن زن ماندم، اما عذرم را خواست. ديگر هيچ راهي نداشتم. به خانه دوستم رفتم و با صحبت‌هاي او مجاب شدم به پدر و مادرم زنگ بزنم و از ماجرا باخبرشان کنم.»

 

با ثبت اين اظهارات، تحقيقات درباره حميد آغاز و مشخص شد او از آهنگسازها و خواننده‌هاي مشهور رپ است و پيش از اين با چند خواننده رپ ديگر هم همکاري داشته و آلبوم منتشر کرده است. همچنين شاکي مدعي شده، همکلاسي‌اش چند دختر ديگر را هم براي خوانندگي به متهم معرفي کرده بود. در پايان جلسه تحقيق، رئيس شعبه يازدهم دادگاه کيفري استان تهران دستور دستگيري اين خواننده رپ را صادر کرد.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده مشهور ایرانی به دختر 16 ساله تجاوز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..