تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت آذری جهرمی در خصوص لیست منتشر شده اقلام ممنوعه وارداتی فاوا

توییت آذری جهرمی در خصوص لیست منتشر شده اقلام ممنوعه وارداتی فاوابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته وزیر ارتباطات در چند پست توییتری از اعلام 21 قلم کالای ممنوعه وارداتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد و نوشت: زمانی که در تولید برخی تجهیزات به خود کفایی رسیده ایم،واردات این 21 قلم کالا خلاف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین گفته بود: کمیسیون تنظیم مقررات بررسی قوانین تشویقی برای شرکت هایی که از تولید داخلی استفاده می کنند در دستور کار قرار دارد و با وجود رقابت، نگران تکرار تجربه خودروسازی نیستیم، کالاها برای مصارف اپراتورهاست نه کاربران نهایی؛ شرکتهای بین المللی می‌توانند تجربه تولید لوازم خانگی خارجی در ایران را دنبال کنند.

پس از انتشار این پیام ها در توییتر از سوی وزیر ارتباطات تعدادی از رسانه ها اقدام به انتشار 21 قلم کالای اعلام شده کردند، انتشار این اقلام موجب شد تا وزیر ارتباطات در پیامی از انتشار این لیست انتقاد کند.

وی در پست توییتر خود نوشته است: " لیست اقلام اعلامی با آنچه در رسانه‌ها آمده تفاوت دارد و بزودی پس از طی سایر مراحل قانونی به صورت رسمی از سایت وزارت ارتباطات اعلام خواهد شد".

توییت آذری جهرمی در خصوص لیست منتشر شده اقلام ممنوعه وارداتی فاوا

انتهای پیام/

آذری جهرمی: لیست اقلام ممنوعه وارداتی به صورت رسمی اعلام می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت آذری جهرمی در خصوص لیست منتشر شده اقلام ممنوعه وارداتی فاوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..