تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد + فیلم و تصاویر

کلاغی که ابزار می‌سازد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نوعی از کلاغ‌ها در جنگل‌های گرمسیری کالدونیای جدید کشور فرانسه در اقیانوس آرام هستند که با توانایی‌هایی خاص و عجیب آفریده شده‌اند، این پرندگان برای شکارهای خود ابزار آلاتی مختلف را با استفاده از مواد طبیعی ساخته و آنها را با هم ادغام کرده و توانایی استفاد از آینه را دارند.

آنها در عرض تنها یک دقیقه قلابی ساخته و آن را درون سوراخ‌های درختان و یا لابلای برگ‌ها فرو می‌برند تا بدینوسیله براحتی بتوانند حشرات پنهان شده را شکار و یا مواد غذایی خوشمزه درون آنها را بیرون بکشند.

مهارت این پرنده به راستی یکی از نمونه‌های عظمت خلقت پروردگار است که محققان دانگشاه آکسفورد را به حیرت انداخته، تمامی حرکات این کلاغ‌ها توسط دوربین‌هایی که به پای پرنده‌ها بسته شده فیلم‌برداری شد است.

نکته جالب دیگر در مورد این ابزار، نحوه نگهداری از آنهاست، کلاغ‌ها به شدت از این ساخته‌های خود راستفاده کرده و حتی در برخی موارد آن را در گوشه‌ای دنج پنهان می‌کنند تا در روزهای بعدی از آن مجدد استفاده کنند. 

چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد + فیلم

چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد + فیلم

چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد + فیلم

چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد + فیلم

انتهای پیام/

ابزار شکار کلاغ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه یک کلاغ ابزار شکار می‌سازد + فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..