تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بهنام برزای به بازگشتش در استقلال + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته بود که شایعه شد افتخاری مدیرعامل استقلال اجازه نمی دهد بهنام برزای با این تیم قرار ببندد و او نیز درحال مذاکره برای انعقاد قرار داد با تیم نفت آبادان است.

بهنام برزای ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعات پایان داد و اعلام کرد که منتظر جواب تست پزشکی تیم استقلال است و قرار است برای این تیم بازی کند.

بهنام برزای در اینستاگرام نوشت:"هوادارای عزیز باشگاه استقلال.. من استقلالی هستم و استقلالی می مانم تا ابد به عشق رنگ آبی و اسطوره های باشگاه و هوادارای عاشق...‌‌ آزمایشات پزشکی را داده ام و منتظر تایید نهایی سرمربی هستم و به امید خدا به زودی در تیم محبوبمان خواهم بود. تمام تمرکز ما روی بازی سه شنبه با نفت هست و برای سر بلندی استقلال باهم تلاش می کنیم. خدارو شکر من خیلی قوی دارم تمریناتم را انجام میدم و بسیار تو شرایط خوبی هستم و ثانیه شماری میکنم برای اولین بازی. از سرمربی عزیز آقای وینفرد شفر ممنونم که دوباره این افتخارو به من داد. و همچنین آقای سید پندار توفیقی عزیز که با تمام توان در خدمت باشگاه و بازیکنان است نهایت تشکر را دارم و یکی از مهمترین عامل بازگشت من به تیم محبوبم هست. عاشقتونم بهترین هوادارای دنیا. زندگیم حتی جونم برای استقلال و هواداراست".

 واکنش بهنام برزای به بازگشتش در استقلال + عکس

انتهای پیام/

واکنش بهنام برزای نسبت به شایعات پیوستنش به نفت آبادان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بهنام برزای به بازگشتش در استقلال + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..