تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه منصور پورحیدری رونمایی می‌شود

مجسمه منصور پورحیدری رونمایی می‌شودیوسف نظری مجسمه‌ساز و پدر موزه‌های مردم‌شناسی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ساخت مجسمه مرد اول تیم استقلال خبر داد و اظهار کرد: مجسمه منصور پورحیدری به سفارش همسر وی ساخته شده و در روز جمعه ۱۲ آبان سال جاری و به مناسبت فرا رسیدن سالگرد وفاتش در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) رونمایی می‌شود.

وی افزود: منصور پورحیدری مرد اول تیم استقلال بوده و یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران کشورمان به حساب می‌آید.

این مجسمه‌ساز در بخش دیگری از سخنانش پیشنهاد کرد که موزه‌ای با عنوان «ورزش؛ از پوریای ولی تا به امروز» در محوطه استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی ساخته شود تا افتخارات ورزشی کشور در آنجا نگهداری شوند و در معرض دید عموم قرار بگیرند.

نظری خاطرنشان کرد: به نظر من وجود مکان مناسبی برای نگهداری و نمایش افتخارات ورزشی کشور لازم است.

یادآور می‌شود؛ منصور پورحیدری مرد اول تیم استقلال در تاریخ ۶ بهمن ماه سال ۱۳۲۴ متولد شد و در طول عمر حرفه‌ای خود به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران شناخته شد.

وی در دوره‌ای سرمربی تیم ملی ایران بود و با آن تیم قهرمان بازی‌های آسیایی بانکوک شد.

گفتنی است؛ پورحیدری در ۱۴ آبان ۱۳۹۵ به دلیل ابتلا به سرطان ریه دار فانی را وداع گفت.

 

انتهای پیام/

رونمایی از مجسمه مرد اول تیم استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه منصور پورحیدری رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..