تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل همچنان در اوج با فروش ۱۶.۱ میلیارد دلاری در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۷

اینتل همچنان در اوج با فروش ۱۶.۱ میلیارد دلاری در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۷

فناوری اطلاعات > اینترنت - تراشه ساز معروف آمریکایی با 23 درصد رشد، فصل سوم مالی خود را فراتر از پیش‌بینی‌ها گذراند.

 

به گزارش خبرآنلاین، درآمد اینتل در فصل سوم 2017 بالغ بر 16.1 میلیارد دلار شد که این رقم در مدت مشابه سال پیش از آن 15.1 میلیارد دلار بود. سود خالص بر این اساس 4.52 میلیارد دلار شد که به ازای هر سهم 94 سنت سود سهام تعلق گرفت. این رقم نیز در مدت مشابه سال قبل 3.38 میلیارد دلار، معادل 69 سنت بود.

بنابراین درآمد 62 میلیارد دلاری چشم اندازی است که برای کل سال در اینتل پیش بینی شده که اگر تحقق یابد، هر سهم 3.25 دلار نصیبش می شود.

یکی از بخش‌های موفق اینتل موسوم به Programmable Solutions Group است که روی خودروهای خودران و تراشه‌های هوش مصنوعی کار می کند که هسته بیزینس آینده اینتل متعلق به این قسمت است. درآمد این بخش 469 میلیون دلار شد که 10 درصد رشد را در بر می گیرد. بخش اینترنت اشیای اینتل نیز با 23 درصد رشد فروشی معادل 849 میلیون دلار را نصیب کمپانی کرد. بخش مموری نیز 469 میلیون دلار فروش کرد که 37 درصد رشد را نشان می دهد.

«برایان کرانیچ» مدیر اجرایی اینتل رقم های حاصله را یک رکورد برای کمپانی خواند که فناوری خودروهای خودران و هوش مصنوعی آن را متحول خواهد کرد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل همچنان در اوج با فروش ۱۶.۱ میلیارد دلاری در فصل سوم سال مالی ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..