تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی بر عملکرد یک ماهه "وگس&a

 

شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان صورت وضعیت پورتفوی 1 ماهه منتهی به 30 مهر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 400 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه گذشته را اعلام کرد. به این ترتیب «وگستر» در ابتدای دوره یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 327 میلیارد و 669 میلیون ریال و ارزش بازار 301 میلیارد و 238 میلیون ریال در سبد سهام خود قرار داده است.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در دوره یاد شده معادل شش میلیارد و 88 میلیون ریال افزایش یافت و به مبلغ 333 میلیارد و 757 میلیون ریال رسید. ارزش بازار آن نیز با افزایش معادل پنج میلیارد و 966 میلیون ریال در پایان دوره معادل 307میلیارد و 204 میلیون ریال محاسبه شد.

به این ترتیب، "وگستر" طی یک ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 19 میلیارد و 846 میلیون ریال و مبلغ 18 میلیارد و 495 میلیون ریال واگذار کرد .این شرکت از این بابت معادل یک میلیارد و 351 میلیون ریال زیان شناسایی کرد. همچنین در همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 25 میلیارد و 934 میلیون ریال خریداری کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی بر عملکرد یک ماهه "وگس&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..