تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا آخرین وداع با سرپرست 150 هزار بیمار نادر در ایران

فردا آخرین وداع با سرپرست 150 هزار بیمار نادر در ایرانیاسر داودیان فرزند علی داودیان بنیانگذار بنیاد بیماریهای نادر ایران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر پدر ، 10 صبح فردا از مقابل مرکز تصویر برداری پارس ویژه بیماران نادر  به مقصد امام زاده صالح (س) با حضور خانواده بیماران، خیرین محترم و خدمت گزاران مختلف نظام سلامت کشورمان تشییع می شود. 

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های زنده‌یاد علی داودیان برای کمک به بیماران نادر بیش از پیش در بنیاد ادامه میابد، ادامه داد: پدر از زمان راه اندازی بنیاد تقریبا همه داشته هایش را برای کمک رسانی به بیماران نادر و شناسایی آنها صرف کرد که در نتیجه آن 58 نوع بیماری نادر در ایران شناسایی و 150 هزار مبتلا به این بیماری‌ها به سرپرستی آن مرحوم تحت حمایت های درمانی بنیاد بیماری‌های نادر ایران قرار گرفتند. 

  صرف هزینه درمانی بیش از 10 میلیارد تومانی برای بیماران دریک سال اخیر

داودیان همچنین یادآور شد : از سال گذشته تاکنون با حمایت خیرین و تلاش‌های پدر مرحومم بالغ بر 10 میلیارد تومان برای درمان بیماران نادر ایران صرف شد و علاوه بر آن طی 5 سال اخیر نیز علاوه بر مبتلایان به بیماری‌های نادر 28 انجمن  در حوزه حمایت از بیماران دیگر نیز برای بهره‌مندی از حمایت های درمانی، در زمره زیر مجموعه های بنیاد بیماری‌های نادر قرار گرفتند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا آخرین وداع با سرپرست 150 هزار بیمار نادر در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..