تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاوه‌گویی وزیر سعودی علیه حزب‌الله لبنان + توییت

انتقاد مقام سعودی از موضع دولت لبنان در قبال حزب‌اللهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثامر  السبهان وزیر مشاور عربستان در امور کشورهای عرب حوزه خلیج فارس که چندی پیش به دلیل فتنه انگیزی در کسوت سفیر ریاض در بغداد از عراق اخراج شد، با انتشار پستی در صفحه توییتر خود علیه حزب الله لبنان یاوه گویی کرده است.

گفتنی است؛ السبهان روز پنجشنبه نیز در ادامه اظهارات خصمانه خود گفته بود باید با نیروهای حزب‌الله برخورد شود و آنها باید مجازات شوند و طرف‌های داخلی و خارجی باید قویاً با حزب‌الله برخورد کنند.

ثامر  السبهان در صفحه  توییتر خود نوشت:

"عجیب نیست که حزب الله لبنان جنگ خود را علیه عربستان اعلام کرده و در این زمینه تلاش کند اما مساله عجیب این است که دولت و مردم لبنان در این خصوص سکوت اختیار کرده‌اند."

انتقاد مقام سعودی از موضع دولت لبنان در قبال حزب‌الله

انتهای پیام/

انتقاد مقام سعودی از موضع دولت و ملت لبنان در قبال حزب‌الله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاوه‌گویی وزیر سعودی علیه حزب‌الله لبنان + توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..