تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های عروسی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش

عکس های عروسی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش

فوتبالیست معروف ایرانی که در آلمان زندگی میکند در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از همسرش تقدیر و تشکر کرد . به گزارش ایران ناز فریدون زندی سالگرد ازدواجشان را به همسرش تبریک گفت . فریدون زندی با انتشار عکس و متنی سالگرد ازدواج شان را به همسرش آرزو شایانفر تبریک گفت.فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران, پنجمین سالگرد ازدواج شان را به همسرش تبریک گفت.

این بازیکن 38 ساله با انتشار عکس و متنی از همسرش قدردانی کرد.فریدون زندی نوشت که عاشق همسرش می باشد و از اینکه تنهایی او را پر کرده و با وی زندگی می کند بسیار خوشحال است.

در ادامه عکس هایی از مراسم ازدواج فریدون زندی و همسرش آرزو شایانفر را مشاهده می کنید.

عکس های عروسی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش

عکس های عروسی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش

مراسم ازدواج فریدون زندی و آرزو شایانفر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های عروسی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..