تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاکت هوشمندی که شما و موبایلتان را با هم شارژ می‌کند! + فیلم

ژاکت هوشمندی که شما و موبایلتان را با هم شارژ می‌کند!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمستان نزدیک است و طراحی یک ژاکت هوشمند برای گرم کردن شما می تواند کارایی بالایی برایتان داشته باشد، این کت علاوه بر بهره بردن از تکنولوژی برای گرم کردن بدن شما می تواند گوشی همراهتان را نیز شارژ کند.

دکمه طراحی شده روی مچ این ژاکت به تکنولوژی متصل است که همانند ترموستات در این لباس عمل و با فشردن آن گرما به داخل بدن شما نفوذ می‌کند، طراحان فکری هم برای افرادی سرمایی کرده اند، ژاکت را می توانید از سه درجه تا 135 درجه فارنهایت تنظیم کنید و از گرما در زمستان لذت ببرید.

همچنین گجت ساخته شده برای این ژاکت هوشمند قابلیت شارژ کردن باطری تلفن همراه شما را دارد، بنابراین اگر تمایل به ورزش کردن به این ژاکت در هوای سرد بودید از اتمام شارژ موبایلتان نگران نخواهید شد.

از دیگر ویژگی های این ژاکت هوشمند ضد آب بودن و گرم نگه داشتن کاربر خود تا 14 ساعت است و پنل های گرمایی آن در پشت و جلو ژاکت تعبیه شده است.

گفته می شود این گجت پوشیدنی 95 دلار معادل 380 هزار تومات قیمت دارد.

در ادامه فیلمی از نحوه کارکرد این ژاکت هوشمند ببینید.

انتهای پیام/

گجت پوشیدنی با کاربرد متفاوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاکت هوشمندی که شما و موبایلتان را با هم شارژ می‌کند! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..