تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس فتا در سالم سازی فضای مجازی نقش بسزایی دارد

پلیس فتا در سالم سازی فضای مجازی نقش بسزایی داردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس پلیس فتای استان زنجان در مراسم راه اندازی پلیس فتای شهرستان ابهر در دیدار با امام جمعه این شهر با توجه به توصیه های حجت الاسلام والمسلمین رحیمی گفت:استفاده‌ صحیح و در عین حال حداکثری از فضای سایبر مستلزم شناخت تهدیدها، آسیب‌ها، معایب و مضرات این فضای می‌باشد تا کمتر از این فضا آسیب دیده و یا در دام مجرمان گرفتار شویم.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: حجت الاسلام والمسلمین رحیمی امام جمعه شهرستان ابهر در دیدار رئیس پلیس فتای زنجان با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی قصد ضربه زدن به فرهنگ ما را دارد، اظهار کرد: تجهیز در مقابل این حمله فرهنگی ضروری است و پلیس فتا یکی از مهمترین ارکان این تجهیز می‌باشد.

وی تاکیدکرد: راه اندازی پلیس فتا در شهرستان ابهر بسیار مهم بوده واین پلیس نقش بسیار مهم و موثری در جلوگیری از نفوذ فرهنگ غرب در بین افراد جامعه دارد.

امام جمعه ابهر ادامه داد: پلیس فتا درسالم سازی فضای مجازی نقش بسزایی دارد و می‌تواند با تلاش‌های شبانه روزی خود آرامش را در بین خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی گفت: امروز با توجه به اهمیتی که مقام معظم رهبری به فضای مجازی می‌دهند ما باید به صورت فعال در این فضا حضور پیدا کنیم و این حضور باید حضوری اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی خوب است و می‌توان در بخش‌های مختلف از این تکنیک استفاده کرد اما متاسفانه این فضا از طریق جریاناتی درخارج کشور مورد هجمه قرارگرفته تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

امام جمعه ابهر گفت: دشمن ازطریق فضای مجازی قصد ضربه زدن به فرهنگ ملی، ما را دارد پس نیاز است خودمان را درمقابل آنها مجهز کنیم. لذا پلیس فتا وظیفه دارد با کسانی که در این فضا اعمال مجرمانه از جمله کلاهبرداری و هتک حیثت دیگران و... را انجام می‌دهند برخورد نماید و در اسرع وقت ضمن شناسایی این مجرمان آنها را تحویل مقام قضایی بدهد.

شایان ذکر است رئیس پلیس فتای زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در راه‌اندازی پلیس فتای ابهر گفت: کارشناسان پلیس فتای زنجان به صورت مستمر و شبانه روزی در حال رصد و گشت زنی در فضای مجازی هستند و با کسانی که در این فضا اقدام به اعمال مجرمانه بر علیه آبرو و سرمایه‌های مردمی می‌نمایند، برخورد کرده و ضمن شناسایی آنها در اسرع وقت تحویل مقام قضایی خواهند داد.

سرهنگ آدینه‌لو افزود: استفاده‌ صحیح و در عین حال حداکثری از فضای سایبر مستلزم شناخت تهدیدها، آسیب‌ها، معایب و مضرات این فضای می‌باشد تا کمتر از این فضا آسیب دیده و یا در دام مجرمان گرفتار شویم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: همشهریان باید دقت داشته باشند با به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل عکس یا فیلم به صورت عمومی امکان دسترسی کاربران دیگر را به اطلاعات خصوصی خود مهیا می‌نماید و چه بسا در بسیاری از موارد افراد مجرم نیز از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری یا هتک حیثیت آنها می‌نمایند. از این رو در گام اول خود کاربران باید مراقب خود باشند تا در دام مجرمان نیفتند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس فتا در سالم سازی فضای مجازی نقش بسزایی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..