تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد بازار سیاه آیفون ایکس تا روزهای خوش ال جی

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد بازار سیاه آیفون ایکس تا روزهای خوش ال جی

 

شماره 1 - درآمد توئیتر در فصل سوم مالی به 590 میلیون دلار از بابت آگهی‌های اینترنتی رسید. این رقم هرچند ار زقم پیش بینی شده 587 میلیون دلار فراتر بود اما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش را نشان می‌دهد. در عین حال تعداد کاربران فعال ماهانه توئیتر به 330 میلیون رسیده است که 4 درصد رشد داشته است. توئیتر برای سومین سال از اعلام تعداد کاربران فعال روزانه خودداری کرد اما به سهامداران قول داد فصل آینده به سوددهی برسند.

شماره 2- بخش نرم افزار و سخت افزار ایکس باکسِ مایکروسافت، در 3 ماهه منتهی به دسامبر 21 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ثبت رساند. تعداد کاربران سرویس ایکس باکس لایو با 13 درصد رشد به 53 میلیون کاربر رسیده است.

شماره 3- انویدیا کارت گرافیک جدید خود به نام GTX 1070 Ti را به قیمت 449 دلار با معماری پاسکال رونمایی کرد. این کارت مجهز به 8 گیگ رم از نوع GDDR5، ما بین 1070 معمولی و 1080 است و 2432 هسته دارد که کلاک آن تا 1683 مگاهرتز می‌رسد.

شماره 4- اینستاگرام قابلیت سوپرزوم را برای ویدئوهای کلوزآپ معرفی کرد. همچنین برای مراسم هالووین امسال، فیلترهای جدید چهره را در کنار استیکرهای ویژه رونمایی کرد.

شماره 4- ال جی فصل سوم سال مالی 2017 خود را با درآمدی معادل 13.44 میلیارد دلار پشت سر گذاشت که 15 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه 2016 نشان می‌دهد. درآمد بخش موبایل در مدت مذکور 2.48 میلیارد دلار شد که 8 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. بخش عمده ای از درآمد بخش موبایل مربوط به فروش G6 است.

شماره 5- مبارزه جدید گوگل با اخبار جعلی وارد فاز تازه‌ای از همکاری با موسسه غیر انتفاعی International Fact-Checking Network شد. افزایش کارشناسان فکت‌های خبری، توسعه کدهای منطقه‌ای برای تایید خبرهای واقعی و تشخیص اخبار جعلی و شناسایی ابزارهای جدید فکت‌یابی از جمله مواردی همکاری میان دو کمپانی برای مبارزه با اخبار جعلی است.

شماره 6 - سرورهای انتخاباتی ایالت جورجیا به دلایل نامعلومی پاک شده‌اند. قرار بود در دادگاهی رسمی این سرورها مورد بازرسی قرار گیرند تا احتمال دستکاری یا هک در آن بررسی شود. برایان کمپ که سال آینده فرماندار خواهد شد، مظنون شماره یک است. گفته می‌شود سرورهای ایالتی حفره امنیتی داشته است.

شماره 7- فیس‌بوک با افزودن قابلیت‌های جدید، اپلیکیشن خود را تلگرامی‌تر کرد. ایجاد سوپرگروه برای هنرمندان ، تجار و ... در کنار ابزار جدید ادمین، پست خوش آمد گویی به عضو جدید، پروفایل گروه و ... امکانات جدید در اپلیکیشن موبایلی فیس‌بوک است.

شماره 8- گوگل می‌گوید با آپدیت نرم افزاری مشکل نویز و خرابی اسکرین در گوشی پیکسل 2 ایکس ال مرتفع می‌شود. ضمنا برای اطمینان خاطر، گارانتی محصول را تا دو سال افزایش می‌دهد تا کاربران با خیال امن خرید کنند. پس از انتشار گزارش نابودی صفحه اولد در گوشی جدید گوگل، خرید این گوشی به شدت کاهش یافته است.

شماره 9 - سخنگوی مک آفی تایید کرد اجازه بررسی سورس کد ضد ویروس خود را به نهادهای حکومتی قطع کرده است. باز گذاشتن سورس کد می‌تواند خطرات امنیتی و هک را علیه این ضد ویروس در پی داشته باشد.

شماره 10 - سوء استفاده کنندگان از بازار، بعد از «پیش خرید» آیفون ایکس به قیمت 999 دلار، حالا همین گوشی را در ebay به قیمت 1500 دلار می‌فروشند. کارشناسان می‌گویند کاربران باید تا کریسمس صبر کرده تا پس از فروکش کردن تب خرید، نسبت به دریافت آیفون ایکس اقدام کنند.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از ایجاد بازار سیاه آیفون ایکس تا روزهای خوش ال جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..